Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 15-Nov-2009 17:18
Bunga Kangkung
[b]Bunga kangkung ni je yang kita ada u, nak buat mcmanaer, tengok org nyaer, lip lap mengelip,banyak bukan apa, malas dan tak sempat lagi meng"hunting', nanti ler hehhehe,tunggu masa dah lapang sikit, dah tak byk kerja kat kedai, bukan kata kedai apek, rumah apek tu kita terjah, hahahhaha 8-) Koleksi bunga kangkung ni kan,saya tengok paling popular dan teratas dlm senarai sebab agaknnya ia adalah senarai wajib bagi peserta2, so semua kena ada,tak ada kalu, main jauh-jauh, gitulah agaknnya ekkkkk


© Pidgin Technologies Ltd. 2016